Пошуковий запит: (<.>A=Мусаєв К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Мусаєв К. Методичні аспекти підготовки майбутнього вчителя позашкільного закладу освіти [Електронний ресурс] / К. Мусаєв // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2011. - № 3. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2011_3_10
|
2. |
Мусаєв К. Проблемне навчання як засіб розвитку пізнавальної активності майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / К. Мусаєв // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2012. - № 5(2). - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2012_5(2)__11
|
3. |
Мусаєв К. Ф. Підходи до побудови логічної структури навчального матеріалу [Електронний ресурс] / К. Ф. Мусаєв // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. - 2010. - № 7. - С. 116-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apnvlop_2010_7_16
|
4. |
Мусаєв К. Методологічні основи формування програм позашкільних установ для створення європейського виміру в Україні [Електронний ресурс] / К. Мусаєв // Молодь і ринок. - 2010. - № 7-8. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_7-8_14
|
5. |
Мусаєв К. Структура формування системи теоретичного знання на основі принципу сходження від абстрактного до конкретного [Електронний ресурс] / К. Мусаєв // Молодь і ринок. - 2010. - № 9. - С. 91-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_9_21 Відстежено процес формування логічної структури теоретичного знання як стійкої статичної системи. Визначено поняття, компоненти, категорії теорії та розкрито принцип сходження від абстрактного до конкретного в побудові теоретичного знання.
|
6. |
Мусаєв К. Визначення властивостей технічних здібностей в учнів основної школи у позашкільній технічній діяльності [Електронний ресурс] / К. Мусаєв // Молодь і ринок. - 2012. - № 4. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_4_14 Розглянуто властивості технічних здібностей в педагогіці та психології. Зроблено висновок про те, що у технічній діяльності взаємодіють три самостійних компоненти: мислячий (інтелектуальний), графічний (виконання й читання умовно графічних зображень) і сенсомоторний.
|
7. |
Стешенко В. В. Зародження та становлення методичної підготовки майбутніх керівників дитячої технічної творчості у ХХ столітті [Електронний ресурс] / В. В. Стешенко, К. Ф. Мусаєв, М. В. Белікова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 42. - С. 261-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_42_51
|
8. |
Мусаєв К. Ф. Інтелектуальні й емоційні фактори навчання учнів основної школи у позашкільній діяльності [Електронний ресурс] / К. Ф. Мусаєв // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 33. - С. 446-451. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_33_72 Розглянуто теоретичні основи мотивації навчальної діяльності. Визначено рівні, етапи, якості, вияви мотивів навчальної діяльності. Виокремлено типи мотивації, пов’язані з результатами навчання. З’ясовано, що основним мотивом навчальної діяльності за умов традиційного навчання для школяра є оцінка. Зауважено, що проблема формування стійкості особистості є проблемою становлення соціальних за своїм походженням і моральних за змістом мотивів поводження.Рассмотрены теоретические основы мотивации учебной деятельности. Определены уровни, этапы, качества, проявления мотивации учебной деятельности. Выделены типы мотивации, связанные с результатами обучения. Установлено, что основным мотивом учебной деятельности в условиях традиционного обучения для школьника является оценка. Отмечено, что проблема формирования стойкости личности является проблемой становления социальных по своему происхождению и моральных по содержанию мотивов поведения.Examined theoretical principles of motivation of educational activity. Defined levels, stages, quality manifestation motivation of educational activity. The types of motivation related to learning outcomes. Found that the main motive of training activities in the face of traditional education for a student is to assess. Inferred that the problem of formation of the individual resistance is becoming a problem of social in origin and content of moral motives.
|
9. |
Мусаєв К. Ф. Аналіз побудови структури навчального матеріалу для гурткової роботи за технічним профілем [Електронний ресурс] / К. Ф. Мусаєв // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 30. - С. 298-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_30_50 Проаналізовано побудову структури навчального матеріалу курсу неорганічної хімії на основі принципу сходження від абстрактного до конкретного, що дозволило впровадити в шкільну практику технологію розвивального навчання. Акцентовано особливу увагу на самостійній роботі учнів з підручником, що усе більше бере на себе навчальні функції. Зроблено висновок, що з пасивного носія інформації підручник перетворюється в активну дидактичну систему, яка забезпечує учню самоконтроль за засвоєнням знань, а також сприяє формуванню специфічного стилю мислення та мовної культури.Проанализировано построение структуры учебного материала курса неорганической химии на основе принципа перехода от абстрактного к конкретному, что позволило внедрить в школьную практику технологию развивающего обучения. Акцентировано особое внимание на самостоятельной работе учащихся с учебником, который все больше берет на себя учебные функции. Сделан вывод, что с пассивного носителя информации учебник превращается в активную дидактическую систему, которая обеспечивает учащемуся самоконтроль за усвоением знаний, а также способствует формированию специфического стиля мышления и речевой культуры.
|